Kees van den Berg vertelt over zijn band Kadanz
U in de Wijk OvervechtLeo Stroeven sprak met Kees van der Berg. Hij speelde in de Utrechtse band Kadanz; vermaard in het laatste kwart van de vorige eeuw. Aandacht voor de muziek van toen, en voor het ontstaan van het Utrechtse popwezen. Bijvoorbeeld The Rythms. Met beelden uit het vermaarde tv-programma TopPop.